Rabu, 25 Mei 2011

Kamu Bukan Sesiapa

  2 comments    
Untuk kamu yang sepertinya sedang berbahagia...
Maaf, aku tidak berbahagia untukmu sekarang ini...
Entah kapan..tak usah menunggu...
Karena bagiku, kamu bukan sesiapa...
Sebab dulu pun kamu bukan sesiapa...
Kalaupun akhirnya kamu menjadi sesiapa...
itu lebih karena kamu sesiapa untuk seseorang yang aku sayang...
Sekarang dia tak ada...
Lalu kamu akan kembali menjadi bukan sesiapa bagiku...
Sebenarnya tak harus begitu juga...
Tapi kamu membuatku seperti itu...
Maaf kalau aku merasa kamu lupa...
Padahal dulu kamu begitu rupa...
Mencintainya...menyayanginya...
Aku memang tak akan pernah tahu apa isi hatimu...
Tapi aku juga tak perlu tahu apa alasanmu...
Bagiku, kamu bukan sesiapa lagi...

2 komentar:

  1. :'(

    Pastilah ini yang terbaik, Winda... Let him be happy, kehilangan isteri dan anak itu berat sekali.. mungkin justru terlalu berat untuk ditanggungnya sendiri.

    ((((peluk Winda))))

    BalasHapus
  2. you're right, G...
    i hope everybody's happy now...
    (PELUK JUGAAA)

    BalasHapus